Sayt test rejimda ishlamoqda!

dori
phone

Ishonch telefonlari

(+99878) 120-16-61

Du-Pa, 9:00-18:00; Ju, 09:00-17:00

phone

Umumiy savollar bo'yicha

(+99878) 120-16-89

Du-Pa, 9:00-18:00; Ju, 09:00-17:00

phone

Qo'ng'iroqlar markazi

1002

Har kuni, tunukun


Ru  Oz En 
flag gerb

Касалликдан сўнг организмни тиклаш чоралари

Касалликдан сўнг организмни тиклаш чоралари 


photo_2021-09-13_14-24-35.jpg


  Касалликдан сўнг ҳолсизланиб қолган организмнинг фаолиятини тиклаш учун қуйидагиларга эътибор қаратиш лозим:

1. Кўпроқ минерал сув ичинг. Тўқималарда сув мувозанатини тиклаш учун одамга сув керак. Лекин оддий сув эмас, балки магний ва минерал тузларга бойитилган сув бўлиши мақсадга мувофиқ.

2. Оқсилга бой таомлар истеъмол қилинг. Иммунитет тикланишининг асосий ҳимоячилари бўлган лейкоцитлар оқсиллардан иборат. Уни таъминлашнинг энг яхши ва энг осон йўли – таомномага сифатли оқсилга бой таомларни киритишдир. Гўшт, балиқ, тухум кўплаб оқсилларни ва ҳаётий фаолият учун зарур микроэлементларини ўз ичига олади.

3. Витаминлар ўрнини тўлдиринг. Темир, цинк, магний, кальций, В гуруҳ витаминлари ва Д витамини яқинда касалликдан тузалган организм учун ниҳоятда зарур.

4. Микробиот ҳақида қайғуринг. Бунинг учун ферментланган таомларни истеъмол қилинг. Унга карам, бодринг ва помидор тузламалари, кефир, пишлоқ киради. Уларда ичак микрофлорасини бойитадиган ва овқат хазм қилишнинг барча босқичларига ижобий таъсир кўрсатадиган пребиотиклар ва пробиотиклар бор.

------------------------------------------------------------------------------------  

Kasallikdan so'ng organizmni tiklash choralari


Kasallikdan soʼng holsizlanib qolgan organizmning faoliyatini tiklash uchun quyidagilarga eʼtibor qaratish lozim:

1. Koʼproq mineral suv iching. Toʼqimalarda suv muvozanatini tiklash uchun odamga suv kerak. Lekin oddiy suv emas, balki magniy va mineral tuzlarga boyitilgan suv boʼlishi maqsadga muvofiq.

2. Oqsilga boy taomlar isteʼmol qiling. Immunitet tiklanishining asosiy himoyachilari boʼlgan leykotsitlar oqsillardan iborat. Uni taʼminlashning eng yaxshi va eng oson yoʼli – taomnomaga sifatli oqsilga boy taomlarni kiritishdir. Goʼsht, baliq, tuxum koʼplab oqsillarni va hayotiy faoliyat uchun zarur mikroelementlarini oʼz ichiga oladi.

3. Vitaminlar oʼrnini toʼldiring. Temir, sink, magniy, kaltsiy, В guruh vitaminlari va D vitamini yaqinda kasallikdan tuzalgan organizm uchun nihoyatda zarur.

4. Mikrobiot haqida qaygʼuring. Buning uchun fermentlangan taomlarni isteʼmol qiling. Unga karam, bodring va pomidor tuzlamalari, kefir, pishloq kiradi. Ularda ichak mikroflorasini boyitadigan va ovqat xazm qilishning barcha bosqichlariga ijobiy taʼsir koʼrsatadigan prebiotiklar va probiotiklar bor.

 

  • 17.09.2021
  • 176

Hukumat resurlari

flag2

QONUN HUJJATLARI MA'LUMOTLARI MILLIY BAZASI

flag2

5 USTUVOR YO'NALISHI BO'YICHA HARAKATLAR STRATEGIYASI

flag2

O'zbekiston Respublikasi ochiq ma'lumotlar portali

flag2

Elektron hukumat loyihalarini boshqarish markazi

flag2

O'zbekiston Respublikasining hukumat portali

flag2

O'zbekiston Respublikasi Prezidentining virtual qabulxonasi

prev
next
dorivector