09:00 (01.07.2025)
113
Mediareader реклама ва медиа таҳлил платформасига таянган ҳолда Fierce Pharma 2024 йилда фармацевтика компаниялари орасида энг йирик реклама берувчиларнинг йиллик рейтингини эълон қилди.
Тадқиқот натижаларига кўра, энг машҳур 10 та дори харажатлари саноат умумий харажатларининг тахминан учдан бир қисмини ташкил қилади. Шу билан бирга, рецепт бўйича бериладиган дори воситаларининг маркетинг харажатлари 10,1 миллиард доллардан ошди, бу 2023 йилга нисбатан 2 фоизга кўпдир.
Mediareader маълумотларига кўра, 2024 йилда барча каналлар бўйича 10 та энг яхши дори воситаларига умумий реклама харажатлари 3,3 миллиард долларга етган. Бу ўтган йилга нисбатан деярли 20 фоизга кўп.
2024-йилда AbbVie компаниясининг «Скайризи» препарати фармацевтика саноатидаги энг йирик реклама харажатлари рейтингида биринчи ўринни эгаллади. Чикаго фармацевтика компанияси «Скайризи» ва «Ранвэк» ни фаол равишда тарғиб қилган. Ўтган йили «Скайризи» ни тарғиб қилиш харажатлари 150% дан ошди, бу эса препаратни рейтингда биринчи ўринга чиқишига сабаб бўлди.
2024 йилда энг катта реклама харажатига эга бўлган учта дори ўзгаришсиз қолди: «Скайризи»биринчи ўринни сақлаб қолди, ундан кейин Regeneronнинг "Ranwack" va "Dupixent"препаратлари эгаллади.
Олтита компания рейтингда ўз ўрнини сақлаб қолди. Шу билан бирга, рўйхатга "Энтивио" (Takeda Pharmaceutical), "Ребелсас" (Novo Nordisk), "Сотикту" (Bristol-Myers Squibb) ва "Нуртек" (Biohaven Pharmaceutical) ўрнини босган "Вегови", "Тремфея", "Джардинс" ва "Отесла" киритилган.
Таҳлилчилар Novo Nordiskнинг "Вегови" ва Johnson & Johnson компаниясининг "Тремфея" препаратларини реклама қилиш учун харажатларнинг энг катта ўсишини қайд этди. Дания фармгигант "Вегови" рекламасига 350 миллион доллардан кўпроқ маблағ сарфлаган, ўтган йилга нисбатан 330 фоизга кўп.
AҚШнинг Johnson & Johnson компанияси, ўз навбатида, "Тремфея" рекламаси учун харажатларни 2024 йилда 2023 йилга нисбатан уч баравар оширган. Харажатларни 259% га ошириш орқали препарат рейтингнинг энг яхши ўнталигига кирди.