15:05 (08.05.2023)

1839

Farmatsevtika reklamasidagi xarajatlar: dori vositalarining eng qimmat toifalari

iSpot.tvning real vaqt rejimida televidenie reklamalarini kuzatish tizimi tomonidan taqdim etilgan maʼlumotlarga koʼra, birinchi chorakda ayrim farmatsevtika mahsulotlarining televizion reklamalari ikki baravardan koʼproqqa kamaydi.

Eng katta oʼsish surʼati (oʼtgan yilga nisbatan) allergiya, shamollash va grippga qarshi dorilar - +208%,
siydik pufagi va oshqozon-ichak trakti kasalliklarini davolash uchun preparatlar(+135%)
immunitet tizimi kasalliklari uchun dori vositalari (+106%).

Аrtrit va osteoporoz (minus 24,9%), migren (minus 22,6%), diabet va gematologik kasalliklar (minus 7%) uchun dorilar reklamasi soni kamaydi.

Oʼsish toifalarida eng koʼp reklama xarajatlari oshqozon-ichak guruhiga toʼgʼri keldi, jami 115,5 million AQSh dollari.

Farmatsevtika kompaniyalari shamollash va grippga qarshi dorilar reklamalari uchun 62,5 million dollar sarflagan.

Homiylar immunitetni koʼtaruvchi dori vositalarini targʼib qilish uchun 102,6 million dollar sarfladilar ( bunga OIV infektsiyasini davolash uchun qoʼllaniladigan dori vositalari ham kiradi).

Нажмите на кнопку ниже, чтобы прослушать текст Powered by GSpeech