15:05 (08.05.2023)
2388
iSpot.tvнинг реал вақт режимида телевидение рекламаларини кузатиш тизими томонидан тақдим этилган маълумотларга кўра, биринчи чоракда айрим фармацевтика маҳсулотларининг телевизион рекламалари икки баравардан кўпроққа камайди.
Энг катта ўсиш суръати (ўтган йилга нисбатан) аллергия, шамоллаш ва гриппга қарши дорилар - +208%,
сийдик пуфаги ва ошқозон-ичак тракти касалликларини даволаш учун препаратлар(+135%)
иммунитет тизими касалликлари учун дори воситалари (+106%).
Артрит ва остеопороз (минус 24,9%), мигрен (минус 22,6%), диабет ва гематологик касалликлар (минус 7%) учун дорилар рекламаси сони камайди.
Ўсиш тоифаларида энг кўп реклама харажатлари ошқозон-ичак гуруҳига тўғри келди, жами 115,5 миллион AҚШ доллари.
Фармацевтика компаниялари шамоллаш ва гриппга қарши дорилар рекламалари учун 62,5 миллион доллар сарфлаган.
Ҳомийлар иммунитетни кўтарувчи дори воситаларини тарғиб қилиш учун 102,6 миллион доллар сарфладилар ( бунга ОИВ инфекциясини даволаш учун қўлланиладиган дори воситалари ҳам киради).